Από την Παρασκευή -με καθυστέρηση μίας εβδομάδας- θα αρχίσει τελικά η δίμηνη πιλοτική παράταση του νυχτερινού ωραρίου λειτουργίας στο Μετρό και τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο.
Η επέκταση του ωραρίου επρόκειτο να εφαρμοστεί από την προηγούμενη εβδομάδα, όμως ακυρώθηκε λόγω των κινητοποιήσεων των εργαζομένων στα δύο Μέσα.
Οι εργαζόμενοι πήραν τις απαραίτητες διαβεβαιώσεις από τις διοικήσεις των δύο εταιριών και έτσι η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας θα ισχύσει από την Παρασκευή.
Το ωράριο λειτουργίας των δύο μέσων παρατείνεται επί δίωρο -μέχρι τις 2 τα ξημερώματα- κάθε Παρασκευή και Σάββατο και για τους δύο επόμενους μήνες.
Κατά τη δοκιμαστική περίοδο των δύο μηνών οι υπηρεσίες θα καταγράψουν την επιβατική κίνηση το χρονικό διάστημα της παράτασης των δύο ωρών, ώστε από τη στατιστική επεξεργασία των μετρήσεων να αποφασισθεί ή όχι η ανάγκη καθιέρωσης του σχετικού μέτρου.
Τα μέσα που... «ξενυχτούν»
Υπενθυμίζεται ότι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που κινούνται στο Λεκανοπέδιο όλο το 24ωρο είναι τα εξής: Λεωφορεία: 550 Πειραιάς-Κηφισιά (00.30-4.30), Χ14 Σύνταγμα-Κηφισιά, 040 Πειραιάς-Σύνταγμα, 790 Γλυφάδα-Περιστέρι (00.30-4.30), Χ92 Κηφισιά-Αεροδρόμιο (express), Χ93 Σταθμός υπεραστικών Κηφισού-Αεροδρόμιο (express), Χ95 Σύνταγμα-Αεροδρόμιο (express), X96 Πειραιάς-Αεροδρόμιο (epxress), Χ97 Μετρό Δάφνης-Αεροδρόμιο (express). Τρόλεϊ: 11 Ανω Πατήσια-Παγκράτι-Ν.Ελβετία (24.00-04.40)
Τραμ: (24.00-05.00, την Παρασκευή και το Σάββατο μόνο) Τ1 Σύνταγμα-Ν.Φάληρο, Τ2 Σύνταγμα-Βούλα, Τ3 Ν.Φάληρο-Βούλα.
Από το Μάιο χωρίς μετρό στο Αεροδρόμιο
Aπό τον ερχόμενο Μάιο θα διακοπούν τελικά τα δρομολόγια του Μετρό από Εθνική Aμυνα μέχρι αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», λόγω των έργων κατασκευής του νέου σταθμού στην Αγία Παρασκευή και ολοκλήρωσης των σταθμών «Χολαργός» και «Νομισματοκοπείο».
Η εξάμηνη διακοπή των δρομολογίων προς το αεροδρόμιο κρίνεται αναγκαία, καθώς ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής πρόκειται να κατασκευαστεί εξ αρχής.
Στο διάστημα αυτό οι επιβάτες του Μετρό θα μεταφέρονται με λεωφορεία από την Εθνική Aμυνα μέχρι το αεροδρόμιο.
Επίσης, σημαντικό βάρος των μετακινήσεων προς το αεροδρόμιο αναμένεται να σηκώσει και ο Προαστιακός, είτε με τα δρομολόγιά του από τον Πειραιά και την Αθήνα (σταθμός Λαρίσης) είτε από τον σταθμό «Νεραντζιώτισσα», όπου οι επιβάτες θα φτάνουν με τον Ηλεκτρικό.
Πηγή: Η γενιά των 700 ευρώ, www.in.gr
3 comments:
Μια απάντηση που οφείλω στο θέμα σε συνέχεια απ΄ το προηγούμενο.
Κατ' αρχήν καλώς σας βρήκα κι εδώ! :)
Επειδή δεν είναι στο στυλ μου να «βγαίνω στον αέρα», την Τετάρτη το βράδυ έψαξα το blog [αφού το είπες] για να κάνω την ένστασή μου.
Δεν έχω θέμα με το, οι εργαζόμενοι να πηγαινοέρχονται φθηνά στη δουλειά τους. Αλοίμονο. Κι εγώ εργαζόμενος είμαι. Είναι τεράστια η διαφορά των 5 ευρώ με τα 0.80 για έναν εργαζόμενο.
Πλην όμως οι εργαζόμενοι δουλεύουν κάθε μέρα. Όχι μόνο το Σαββατοκύριακο.
Γι' αυτό το επιχείρημα με τους εργαζόμενους δεν με πείθει.
Ο «αγώνας» δεν ξεκίνησε για κάθε μέρα. Αλλά μόνο για Παρασκευή & Σάββατο. Τις μέρες που ο κόσμος βγαίνει για διασκέδαση.
Το μετρό έχει μια ιδιαιτερότητα. Καλύπτει πλήρως το Κέντρο, εκεί που είναι οι πιάτσες της διασκέδασης και καταλλήγει σε ποιο απόμερα σημεία.
Τι θέλω να πω.
Πέρσυ το καλοκαίρι το Ινστιτούτο Μυλωνά για την οδική ασφάλεια, έκανε μια έρευνα έξω απ' τα clubs. Πρότεινε κάποιος από κάθε παρέα να κάνει τον Bob ώστε να γυρίσει τους άλλους στο σπίτι. Στο φεύγα, το 50% αυτών που είχαν δεχτεί να κάνουν τον Bob ήταν μεθυσμένοι. Μιλάμε για δείγμα γύρω στα 500 άτομα. Τεράστιο νούμερο.
Φαντάζεσαι την φάμπρικα τώρα. Παρκάρει κάποιος το αυτοκίνητό του στην Αγία Παρασκευή ή το Περιστέρι, βγαίνει στο Γκάζι τα πίνει, παίρνει το μετρό, αποφεύγει όλα τ' αλκοτέστ του Κέντρου και γυρνάει σπίτι του κυριλέ... αν δεν έχει σκοτωθεί εν τω μεταξύ.
Το σενάριο ακούγεται extreme αλλά είναι ο κανόνας. Έχει αποδειχθεί άπειρες φορές. Κάτσε σ' ένα αλκοτέστ στο κέντρο να δεις αποτελέσματα. Θα φρικάρεις.
Δεν ξέρω αν είμαι άδικος. Κι εμένα με βολεύει το μέτρο της παράτασης του ωραρίου.
Αλλά αν είναι να γλιτώσω 10 ανθρώπους απ' το να σκοτωθούν, προτιμώ να πληρώνουμε 2000 άνθρωποι ταξί.
@ b.b. crhis
Δεν υπάρχει κανέβνας "αγώνας". Η άποψη μου είναι ότι πρέπει κάθε μέρα, 24 ώρες, 365 μέρες το χρόνο τα ΜΜΜ να κυκλοφορούν. Ομως από κάπου πρέπει να γίνει η αρχή. Ας γίνει από το ΠαρασκευόΣαββατο.
Τα υπόλοιπα που γράφεις είναι συζητήσιμα...
Εκτος απο ξενυχτηδες υπάρχουν και νυχτερινοί εργαζόμενοι,για τους οποίους τα τελευταία δρομολόγια είναι νωρίς και τα πρώτα αργά...
Πρέπει και αυτοί να μετακινούνται φτηνα.
Για τον προαστιακό κουβέντα ακόμη..
επιβατης προαστιακου
Post a Comment