Saturday, October 25, 2008

"Πολιτικοί εν... αγνοία"

Μπορεί Αμερικάνοι και Αγγλοί να "σπρώχνουν" Χριστόφια - Ταλάτ σε οποιαδήποτε λύση (διαβάστε εδώ τη δήλωση του αρμοστή της Βρετανίας Πίτερ Μίλετ). Μπορεί ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας να πιστεύει ότι η λύση για τη Κύπρο είναι η δικοινωτική ομοσπονδία. Ομως η Τουρκία και ο Ταλάτ συνεπής στις θέσεις και τις απόψεις τους δηλώνουν σε κάθε ευκαιρία: "Στη Κύπρο υπάρχουν δυο λαοί & δυο κράτη. Η μόνη λύση είναι ένας νέος συνεταιρισμός, μια χαλαρή συνομοσπονδία". Δυστυχώς ο Πρόεδρος Χριστόφιας "κολλημένος" σε ιδεολογήματα πιστεύει ότι η προσωπική φιλία του με τον Ταλάτ μπορεί να δώσει λύση. Μα είναι δυνατόν να πιστεύει κάτι τέτοιο ο πρόεδρος της Κύπρου; Την πολιτική των Τουρκοκύπριων καθορίζει (πάντα...) η Τουρκία. Οι λίγες ανεξάρτητες φωνές (βλέπε εφημερίδα "Αφρικα" και Λεβέντ) δεν μπορούν (δυστυχώς...) να καθορίσουν τη πορεία των εξελίξεων. Ομως σχετικά με τη φιλία και την "αριστεροσύνη" του Ταλάτ που τόσο διαφημίζουν διάφορα παπαγαλάκια έχει εξαιρετικό ενδιαφέρων το άρθρο του Λάζαρου Μαύρου στην εφημερίδα "Η Σημερινή" (25/10/08) με τίτλο "Πολιτικοί εν… αγνοία"! Γράφει λοιπόν ο Λάζαρος:

Ε Ι Ν Α Ι ΠΟΤΕ νοητό ένας υψηλόβαθμος πολιτικός, πολιτειακός και κομματικός αξιωματούχος, να «συλλαμβάνεται» σε πλήρη άγνοια, δημόσια γνωστών πληροφοριών; Και, δη, σημαντικότατων για την αρμοδιότητα που η πολιτεία (Βουλή) και τον κόμμα (ΑΚΕΛ) του έχουν εμπιστευθεί; Επιτρέπεται ο επικεφαλής της κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης της Κύπρου στο Συμβούλιο της Ευρώπης, βουλευτής κ. Άντρος Κυπριακού, που είναι και επικεφαλής των σχέσεων του ΑΚΕΛ με το κόμμα των Ταλάτ - Σογέρ, να αγνοεί ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΝΩΣΤΗ παραδοχή και κόρδωμα του Ταλάτ για την ένοπλη υπηρεσία του στην ΤΜΤ; Του «μόνου» Τ/κ, επί του οποίου εναπέθεσαν την «πάσαν ελπίδα» και η κυβέρνηση Χριστόφια και το ΑΚΕΛ και ο ΔηΣυ κ.ο.κ.;

Δ Υ Σ Τ Υ Χ Ω Σ ΕΙΝΑΙ! Το διαπίστωσαν χθες οι ακροατές του «Ράδιο Πρώτο», όπου μιλούσε ο κ. Α. Κυπριανού και ρωτούσε τον υπογράφοντα «πού ανακαλύψατε ότι ο κ. Ταλάτ ήταν στον 71 λόχο της ΤΜΤ;» Ο ίδιος το αγνοούσε! Στον «Φάκελο Ταλάτ», που κάθε πολιτικός υποχρεούται να ΕΧΕΙ και να γνωρίζει απ’ έξω κι ανακατωτά, στον «Φάκελο Ταλάτ», που με δικό του διαρκή έλεγχο, κάθε πολιτικός οφείλει να φροντίζει, ώστε οι κρατικές και κομματικές (έμμισθες) υπηρεσίες να ενημερώνουν συνεχώς με πάσαν λεπτομέρεια, ο καθ’ ύλην αρμόδιος της Βουλής και του ΑΚΕΛ για τον Ταλάτ, κ. Α. Κυπριανού, αποδείχθηκε ΕΧΩΝ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ, ενός σημαντικότατου στοιχείου της ταυτότητας τού κ. Ταλάτ. Στοιχείου που ο ίδιος ο Ταλάτ διαφήμιζε με υπερηφάνεια σε συνέντευξή του στην εφημερίδα ΖΑΜΑΝ της 24ης Σεπτεμβρίου 2006!

Ε Ι Ν Α Ι «ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ» απίστευτο: Επί δύο χρόνια κι ένα μήνα, μετά τη συνέντευξη στη ΖΑΜΑΝ, η ηγεσία του ΑΚΕΛ ασκεί πολιτική με «κυριότερο κεφάλαιο» τον «σύντροφο και φίλο Μεχμέτ Αλί Ταλάτ», τελώντας εν… αγνοία αχάπαρη! Κι ο εκ των κορυφαίων της ηγεσίας πολιτικός, εμφανίζεται αυτοπροσώπως από ραδιοφώνου να αγνοεί τα όσα ο ίδιος ο Ταλάτ δήλωσε στις 24/9/06: Για το ότι υπηρέτησε στον 71 λόχο της ΤΜΤ, για την εκπαίδευσή του στον Άγ. Ιλαρίωνα από Τούρκους αξιωματικούς της Διεύθυνσης Ειδικού Πολέμου (Ozel Harp Dairesi), για τις υπηρεσίες του πατρός του στην παράνομη εισαγωγή υλικών κι εξοπλισμού στους θυλάκους της ΤΜΤ, για το καύχημα Ταλάτ «το πρωί με το βιβλίο στο χέρι, το βράδυ με το ντουφέκι» το 1970 και για τις υπηρεσίες του ως ένοπλου «μουτζαχίντ» της ΤΜΤ, στην υποστήριξη των μονάδων εισβολής του Αττίλα, τον Ιούλιο και Αύγουστο του 1974, όταν κατέπλευσε από τη Μερσίνα στη μόλις καταληφθείσα Κερύνεια. Στοιχεία που κατ’ επανάληψιν υπενθύμιζε κι αυτή η στήλη από 26.9.2006 έως σήμερα.

Μ Ε Ν Ο Υ Μ Ε άναυδοι. Σε τέτοιων γνωστικών προσόντων πολιτικούς, στηρίζει ο λαός τις ελπίδες;"

Σχόλιο "Πιπεριάς": Δεν θα πρέπει ο Πρόεδρος Χριστόφιας να τοποθετηθεί για την "δράση" του Ταλάτ;


13 comments:

Anef_Oriwn said...

@ ΚοκκινοΠίπερο,

Για τον Ταλάτ:
Είτε μας αρέσει είτε όχι, είτε ισχύουν αυτά που λέγονται και γράφονται για τον Ταλάτ είτε όχι (έχω την άποψη πως δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα όπως τα περιγράφει ο Λάζαρος Μαύρος), τούτος είναι ο εκλεγμένος ηγέτης της τουρκοκυπριακής κοινότητας κι μ’ αυτόν είμαστε υποχρεωμένοι να συνομιλούμε. Ο Ντενκτάς ήταν πολύ χειρότερος και οι πολιτικοί μας ηγέτες (συμπεριλαμβανόμενων και των πρώην Προέδρων) συνομιλούσαν μαζί του. Άσε που σύμφωνα με τις ενδείξεις, τις εκλογές του 2009 στα κατεχόμενα αναμένεται να τις κερδίσει το Κόμμα Εθνικής Ενότητας του Ερτογρούρογλου, ο οποίος μιλά καθαρά για δύο κράτη και δύο λαούς! Πολύ χειρότερα θα γίνουν τα πραματα.

Αναφορικά με την κατάσταση στην Τουρκοκυπριακή Κοινότητα και ειδικά όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά τις διακοινοτικές συγκρούσεις του 1963-64 μέχρι το 1974 (δημιουργία θυλάκων, στρατιωτικός εξοπλισμός των τουρκοκυπρίων, τρομοκρατική δράση της ΤΜΤ), για καλύτερη και πιο σφαιρική πληροφόρηση, καλό θα ήταν (πέραν από τα κείμενα του Λ. Μαύρου και του Φτωχόπουλου), να διάβαζες (αφού είσαι διαβαστερό παιδί) και κάτι άλλο. Π.χ. την “Ιστορία της Κύπρου” του Κώστα Γραικού, “Οι Τουρκοκύπριοι και η Αριστερά” του Λουκά Κακουλή, το βιβλίο του Ιμπραχήμ Αζίζ για την ιστορία της τουρκοκυπριακής κοινότητας, ή κανένα από τα βιβλία του Νιαζί Κιζίλγκιουρεκ (όπως εκείνα για το έθνος και τον εθνικισμό). Πολλά θα μάθεις ...

Δεν με παίρνει ο χρόνος τώρα για να πω κάποια πράγματα εγώ (παω σε γαμήλια δεξίωση) ... Ίσως επανέλθω ...

Anef_Oriwn
Σάββατο 25/10/2008 – 9:41 μ.μ.

Κόκκινη Πιπεριά said...

Προφανώς μ' αυτό θα συνομιλείτε, αλλά δεν σημαίνει ότι αν ήταν στην ΤΜΤ δεν πρέπει να λέγετε.
Ο Ερτογρούρογλου λεει καθαρά την άποψη που έχει και ο Ταλάτ, ο οποίος μιλάει για "χαλαρό συνεταιρισμό" δυο κρατών!

Το “Οι Τουρκοκύπριοι και η Αριστερά” του Λουκά Κακουλή το έχω διαβάσει.

Anonymous said...

άνευ, γιατί δεν δίνεις ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ, αριστερές, (έτσι για να πούμε το ...καλό!); Ή μήπως ΜΟΝΟ όποιες βολεύουν το Υπουργείο Αλήθειας της Κυπριακής κόκκινης χούντας;

Πιπεριά, παραθέτω κάποια αποσπάσματα. Νάσαι καλά.

(Εσύ άνευ, καλό διάβασμα και μην πουλάς μούρη)


«Μια δράκα φασίστες, βοηθούμενοι από τους ιμπεριαλιστές και χρησιμοποιώντας όπλα και φασιστικές μέθοδες, άρπαξαν την ηγεσία της τουρκικής κοινότητας. Αυτοί είναι υπεύθυνοι για τα βάσανα του τ/κ πληθυσμού [που] ξεσπίτωσαν κάπου 20 χιλιάδες Τούρκους και τους μάντρισαν σε τόπους που δεν διαφέρουν από στρατόπεδα συγκέντρωσης. Η φασιστική αυτή ομάδα εμποδίζει τον τουρκικό πληθυσμό να εκφράσει τα αληθινά του αισθήματα και τις σκέψεις του που στρέφονται ενάντια στον ιμπεριαλισμό. Στο σκοτάδι της νύχτας πυροβολούν και δολοφονούν δημοκρατικούς δημοσιογράφους και προοδευτικούς παράγοντες της κοινότητάς μας. Συλλαμβάνουν, απάγουν και φυλακίζουν όσους τολμούν να μιλήσουν ελεύθερα και να εκφράσουν τις σκέψεις τους. Τους βασανίζουν με μεσαιωνικά όργανα χιτλερικής επινόησης» (από το «Λεύκωμα: Θύματα Φασιστικής Τρομοκρατίας» που εξέδωσαν το 1965 οι Ιμπραχίμ Χασάν Αζίζ και Νουρεττίν Μεχμέτ Σεφέρογλου κι επανατύπωσε το 2005 η εφημερίδα του ΑΚΕΛ «Χαραυγή»).

--

Αν δεν συγκρούστηκε η ΕΟΚΑ με τους Άγγλους, τότε ποιος συγκρούστηκε; Μήπως εκείνοι που απαγχονίστηκαν στην αυλή της φυλακής απαγχονίστηκαν επειδή ήταν κατά των Τουρκοκυπρίων; Μήπως ο Αυξεντίου πέθανε συγκρουόμενος με τους Τουρκοκύπριους και όχι με τους αποικιοκράτες; Μήπως το γεγονός ότι ο τελικός στόχος της ΕΟΚΑ ήταν η Ένωση αποτελεί λόγο για να αρνηθούμε τον απελευθερωτικό αγώνα που διεξήγαγε κατά των Άγγλων;
(Τουρκοκύπριος δημοσιογράφος) Σενέρ Λεβέντ, Εφημερίδα "Πολίτης" 26.05.2008.

--

Εφημερίδα «Αυγή» (1955):

«Στις φωνές των προοδευτικών ανθρώπων όλου του κόσμου υπέρ του δικαιώματος της αυτοδιαθέσεως της Κύπρου και της Ενώσεώς της με την Ελλάδα, ήρθε να προστεθή χθες και η φωνή –η μόνη μέχρι στιγμής από τουρκικής πλευράς– του μεγάλου Τούρκου ποιητού Ναζίμ Χικμέτ. Ο Χικμέτ απηύθυνε μήνυμα στους Τούρκους της Κύπρου, στο οποίο τονίζει ότι η Κύπρος ήταν πάντοτε ελληνική. Δεν υπάρχει, γράφει, κανένα ζήτημα για την ελληνικότητα της νήσου. Η πλειοψηφία των κατοίκων της είναι Έλληνες και δίκαια αγωνίζονται για την Ένωσιν της νήσου με την Ελλάδα. Απευθυνόμενος ειδικώτερα στην τουρκική μειονότητα της Κύπρου, ο Τούρκος ποιητής τονίζει ότι πρέπει να συνεργασθή με τους Έλληνες Κυπρίους για την απαλλαγή της νήσου από τον αγγλικό ιμπεριαλισμό. Μόνο, γράφει, όταν η νήσος απαλλαγή από τους Άγγλους ιμπεριαλιστάς, οι Τούρκοι κάτοικοί της θα μπορέσουν να ζήσουν πραγματικά ελεύθεροι. Κι αυτό δεν μπορεί να γίνει παρά με την ενότητα του κυπριακού λαού, με τη συνεργασία από Τούρκους και Έλληνες Κυπρίους στην πάλη εναντίον του ξένου δυνάστου. Εκείνοι, καταλήγει, που προσπαθούν να στρέψουν τους Τούρκους εναντίον των Ελλήνων, μόνον το συμφέρον του ξένου κατακτητή εξυπηρετούν».

--

Anef_Oriwn said...

@ ΚοκκινοΠίπερε,

Δύσκολο (νομίζω) να βρεις τουρκοκύπριους (της ηλικίας περίπου του Ταλάτ), οι οποίοι κατά τα χρόνια 1963-74, να μην εκπαιδεύτηκαν στα όπλα και να μην εντάχτηκαν
είτε εθελοντικά είτε μέσα από την άσκηση τρομοκρατίας και ψυχολογικής πίεσης στις παραστρατιωτικές (ένοπλες) ομάδες των τουρκοκυπρίων που οργανώνονταν και καθοδηγούνταν από την ΤΜΤ. (Πολύ παραστατικό είναι το απόσπασμα που παραθέτει ο Anonymous από το «Λεύκωμα: Θύματα Φασιστικής Τρομοκρατίας» των Ιμπραχίμ Χασάν Αζίζ και Νουρεττίν Μεχμέτ Σεφέρογλου – σε προσπάθεια του να με αποστομώσει και να με βάλει στη θέση μου, αλλά σε μπούμερανγκ εξελίχτηκε τελικά η κίνηση του).
Η άσκηση τρομοκρατίας από την ΤΜΤ δεν αποτελεί σίγουρα συγχωροχάρτι για τον οποιοδήποτε συμμετείχε σ’ αυτήν (είτε αυτός ήταν ο Ταλάτ ή κάποιος άλλος – σημασία έχει τι κάνουν σήμερα), αλλά θα ήθελα να επαναλάβω: Όταν συνομιλούσαμε, ως επίσημο κράτος ή έστω σαν ελληνοκυπριακή πλευρά, με τον Ντενκτάς (εκ των ιδρυτών της ΤΜΤ), στον Ταλάτ θα κολλήσουμε τώρα; Ψύλλους στ’ άχυρα ψάχνουμε και προφάσεις εν αμαρτίαις!

Anef_Oriwn
Κυριακή 26/10/2008 – 1:36 μ.μ.

Anef_Oriwn said...

@ Anonymous,

Υποθέτω ότι πρέπει να είσαι ο ίδιος Anonymous που παρενέβηκε (με σχόλια) στο πιο πάνω post (για το βιβλίο “Εκτελέστε τους αιχμαλώτους”) και που ενίοτε παρεμβαίνει και στο blog “…ες γην εναλίαν Κυπρον ...”, με διάφορα nicknames όπως τα ελληνοπρεπέστατα Τζερόνυμο, ή Νίκολο Σάκκο. Το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείς είναι πολύ χαρακτηριστικό – π.χ. «Υπουργείο Αλήθειας», «κόκκινη χούντα», «γιουσουφάκια», «cheerleaders» κι άλλα τινά.

Επί της ουσίας των όσων γράφεις να πω ότι και με τα τρία αποσπάσματα κειμένων που παραθέτεις δεν υπάρχει κάτι που θα μπορούσα να διαφωνήσω (ίσως μόνο με μέρος των τοποθετήσεων του Ναζίμ Χικμέτ). Απλώς εκείνο που κάνεις είναι να «πουλάς μούρη», επιβεβαιώνοντας θέσεις της Αριστεράς.

Αναφορικά με την τοποθέτηση του Τούρκου ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ (αυτό γιατί το παράβλεψες) ποιητή Ναζίμ Χικμέτ να πω απλώς ότι ανακάλυψες την ταshινόπιτταν! Ήδη γι’ αυτό το θέμα παράθεσα προ πολλού τις απόψεις μου (από τον περασμένο Απρίλη) στο blog του Απόστολου. Για το χατίρι σου όμως θα επαναλάβω κάποια πράματα: Ποιο είναι το βαθύτερο νόημα των πιο κάτω λεγομένων του τούρκου ποιητή που παραμένουν και σήμερα επίκαιρα;

Λέει μεταξύ άλλων: “… Μόνο όταν η νήσος απαλλαγεί από τους Άγγλους ιμπεριαλιστάς, οι Τούρκοι κάτοικοί της θα μπορέσουν να ζήσουν πραγματικά ελεύθεροι. Κι αυτό δεν μπορεί να γίνει παρά με την ενότητα του κυπριακού λαού, με τη συνεργασία από Τούρκους και Έλληνες Κυπρίους στην πάλη εναντίον του ξένου δυνάστου. Εκείνοι που προσπαθούν να στρέψουν τους Τούρκους εναντίον των Ελλήνων, μόνον το συμφέρον του ξένου κατακτητή εξυπηρετούν».

Με τα πιο πάνω λόγια του ο Ναζίμ Χικμέτ, κατανοώντας τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε η πατροπαράδοτη αγγλική πολιτική του «διαίρει και βασίλευε», καυτηρίαζε τις μεθοδεύσεις των άγγλων να δημιουργήσουν ενδοκοινοτική διαμάχη, προκειμένου να υπηρετήσουν δικά τους συμφέροντα στην περιοχή και στην ουσία καλούσε σε ενότητα και συνεργασία ελληνοκυπρίους και τους τουρκοκύπριους για την απαλλαγή της νήσου από τον αγγλικό ιμπεριαλισμό (Κάτι που ισχύει και πρέπει να εφαρμοστεί και σήμερα).

Γι’ αυτό μην προσπαθείς να θολώσεις τα νερά Anonymous και μάλιστα 50 και βαλε χρόνια μετά από εκείνη τη δήλωση (δηλ. μέσα σε άλλες πολιτικοκοινωνικές συνθήκες).

Anef_Oriwn
Κυριακή 26/10/2008 – 4:42 μ.μ.

Anonymous said...

Βρε Anef_Oriwn μην αλλοιώνεις τα λόγια του Ναζιμ Χικμέτ. Ελληνες και Τού6ρκους καλούσε να συνεργαστούν. Είπαμε οι εκφράσεις "Ελληνοκύπριος" και "Τουρκοκύπριος" είναι κατασκευάσματα της Ζυρίχης.
εχεις ακούσεις κανένα Βορειοιρλανδό να λεει ότι είναι "Ιρλανδοάγγλος";

Anef_Oriwn said...

Βρε ΚοκκινοΠίπερε,

Μην πιάνεσαι από τις λέξεις («Ελληνοκύπριος» και «Τουρκοκύπριος») παρακάμπτοντας την ουσία όσων λέω. (κι αν θέλεις να μάθεις ο απλός λαός, στα παλιά τα χρόνια, μιλούσε για Γριστιανούς τζιαι Τούρκους).

Αναφορικά με την Ιρλανδία (που τη φέρνεις κι εσύ συχνά ως παράδειγμα – αλλά όχι για τις προσπάθειες που γίνονται σήμερα για συμφιλίωση με αμοιβαίες υποχωρήσεις), ρωτώντας γνωστό μου Ιρλανδό Προτεστάντη (μόνιμο κάτοικο Κύπρου σήμερα) να χαρακτηρίσει (εθνικά) τον εαυτό του μου απάντησε κοφτά, “British”!

Anef_Oriwn
Κυριακή 26/10/2008 – 6:11 μ.μ.

Anonymous said...

@ ΑΝΕΥ ΟΡΙΩΝ

Φίλε, έχεις μήπως σπουδάσει Εφαρμοσμένη Μπουρδολογία;

Πως μπορείς να διαστρέφεις νοήματα και δηλώσεις με τέτοιο τρόπο;

Τα αποσπάσματα που παραθέτει ο ανώνυμος κονιορτοποιούν τα "επιχειρήματα" σου, βασικά σου γύρισε μπούμπεραγκ και σου σφήνωσε και στο μάτι μάλιστα, και εσύ ψελλίζεις ότι ...του γύρισαν αυτού μπούμεραγκ.

Τον Ταλάτ τι τον δικαιολογείς, δεν σε καταλαβαίνω. Το ότι ο Ντενκτάς ήταν ηγέτης της ΤΜΤ είναι δικαιολογία; Ναι, μιλούσαν όλοι οι Ε/κ ηγέτες με τον Ντενκτάς. Αλλά ούτε ο Μακάριος, ούτε ο Κληρίδης, ούτε ο Σπύρος, ούτε ο Τάσσος, ούτε εν πάσει περιπτώσει ο Εζεκίας ή ο Χριστόφιας ή ο Λυσσαρίδης αρνήθηκαν ποτέ ότι ο Ντενκτάς ήταν ηγέτης της ΤΜΤ.

Το ότι ο Ταλάτ ήταν στην ΤΜΤ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΠΟΚΡΥΒΟΥΝ; Γιατί δεν αποτελεί μέρος του πολιτικού λόγου;

Πάμε παρακάτω. Λες ότι το απόσπασμα του Αζίζ αποδεικνύει ότι η ΤΜΤ λειτουργούσε φασιστικά, γι' αυτό το καημένο του Ταλατάκι δεν μπορούσε να αποφύγει την στράτευση στην ΤΜΤ. Ας πούμε ότι είναι αλήθεια. Θα μας παραθέσεις κύριε Άνευ Ορίων κάποιο απόσπασμα συνέντευξης του Ταλάτ που να ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ για την συμμετοχή του; Που να λέει τουλάχιστον "δεν ήθελα, με ανάγκασαν"; Ζήτησε ποτέ συγγνώμη από το ΑΚΕΛ που τον "ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ" να συμμετέχει στην ΤΜΤ;;;

Το απόσπασμα του Σενέρ Λεβέντ δεν σε βλέπω να το πολυσχολιάζεις. Τι να πεις άλλωστε...

Γι'αυτο ας πάμε στον Χικμέτ. Όσο και αν προσπαθείς να τα φέρεις βόλτα, δεν τα καταφέρνεις. Τι είπε ο Χικμέτ που δεν στέκει μετά από πενήντα χρόνια γιατί άλλαξαν -άκουσον άκουσον- οι ..."πολιτικοκοινωνικές συνθήκες"; Ήρεμα κύριε διδάκτωρ!
- Έπαψε η Κύπρος να είναι ιστορικά ελληνική;
- Έφυγαν οι βάσεις (άρα ο αγγλικός ιμπεριαλισμός) ποτέ από την Κύπρο;
- Έπαψε η ΤΜΤ και οι συνεχιστές της να επιδιώκουν την σύγκρουση;

Αν οι Τ/κ την εποχή της ΕΟΚΑ συνεργαζόντουσαν με τους Έλληνες, σε ένα κοινό αντιιμπεριαλιστικό μέτωπο, τι το κακό θα γινόταν για την πατρίδα μας;

ΔΡΟΥΣΙΩΤΙΟΣ ΜΑΚΑΡΗΣ

Anef_Oriwn said...

ΜΙΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

@ Προς τον πιο πάνω σχολιογράφο,
(με το απαξιωτικό nick, τα αντιτουρκικά σύνδρομα και τις ελληναράδικες εμμονές),

Κατ’ αρχάς απολογούμαι που δεν αφιέρωσα χρόνο να απαντήσω στα σχόλια της παρέμβασης σου post “Πολιτικοί εν αγνοία” (http://red-pep.blogspot.com/2008/10/blog-post_25.html) και λυπάμαι αν σου δημιούργησα με την (απαράδεκτη) συμπεριφορά μου αισθήματα απόρριψης και παραγνώρισης! Δεν είχα τέτοια πρόθεση και ούτε υπολόγισα πως επιθυμούσες τόσο διακαώς να ακούσεις τις απόψεις μου στα ερωτήματα σου! Το κείμενο σου δεν «διέφυγε» της προσοχής μου ούτε και αισθάνθηκα στριμωγμένος (στην πράξη κανένας δεν μπορεί να στριμωχτεί στις “συζητήσεις” στην blogόσφαιρα – όλο και κάτι θα βρει να απαντήσει). Απλώς, (τζιαι όπως λαλεί τζιαι ένα κυπριακό ρητό), εβαρέθηκα, “όποιος shύλλος (σκύλλος) λάξει (αλικτίσει, γαβγίσει) να του βουννώ (σύρνω, πετώ) ρότσαν (πέτρα)”, γι’ αυτό και δεν έδωσα σημασία και προσπέρασα τα σχόλια σου!!! Λυπάμαι αλλά δεν υπολόγισα ότι θα το ‘παιρνες τόσο κατάκαρδα! Αλλά βλέπεις πολλές φορές είναι κι ανώφελο να ξεκινάς τέτοιες αδιέξοδες συζητήσεις, ειδικά όταν στο λόγο του “συνομιλητή” είναι ευδιάκριτη μια απαξιωτική διάθεση (εξ ου και το nick σου που υποβάλλει μια απαξίωση προς συγκεκριμένο άτομο) αλλά και έλλειψη διάθεσης για ουσιαστική και τεκμηριωμένη συζήτηση.

Πέραν τούτου, μέσα από την περιδιάβαση μου στην blogόσφαιρα (εδώ και καιρό) έχω ειδικευτεί και στην «Εφαρμοσμένη Μπουρδολογία» (αφού ουκ ολίγες μπούρδες ακούω και διαβάζω) αλλά και στην αντιμετώπιση ψυχονευρωτικών καταστάσεων που προκαλούνται από συνεχείς και επαναλαμβανόμενες φοβίες για αφανισμό της ελληνικής φυλής (και αφελληνισμό της Κύπρου – αν και σ’ αυτό το τελευταίο συνέβαλαν τα μέγιστα κάποιοι ελληναράδες όταν με τις ενέργειες τους έδωσαν στην Τουρκία την αφορμή να εισβάλεις την Κύπρο) και οι οποίες (φοβίες) χαρακτηρίζονται από αρλουμπολογικά παραληρήματα και συνομοσιολογικές εξάψεις! Πλείστες αυτών των περιπτώσεων είναι ανίατες. Όμως επειδή είναι και μεταδοτικές (και με ποικίλες και απρόβλεπτες συνέπειες) προσπάθεια μου είναι ο περιορισμός της εξάπλωσης του, με παρεμβάσεις μου. Δεν λεω ότι το πετυχαίνω αυτό, γι’ αυτό και κάποτε βαριέμαι (όπως είπα και πιο πριν) και σηκώνω τα χέρια ψηλά. (Έτσι δίνει και τη χαρά στο συζητητή μου ότι με κατατρόπωσε).

Πάντως η κατά το δοκούν και επιλεκτική επίκληση αποσπασμάτων από κείμενα και άρθρα του (χωρίς μάλιστα να λαμβάνεται υπ’ όψη το κοινωνικοπολιτικό περιβάλλον μέσα στο οποίο διατυπώθηκαν) δεν αποδεικνύει τίποτα (ίσως είναι και τρόπος να θολωθούν τα νερά).

Αναφορικά με τα ερωτήματα σου (που μου υποβάλλεις) μπορείς να δώσεις τις δικές σου απαντήσεις σ’ αυτά, να βάλεις κάτω θέσεις κι απόψεις μέσα σ’ ένα ολοκληρωμένο κείμενο και δηλώνω υπεύθυνα ότι θα το αναρτήσω ως post στο blog μου (νοούμενου ότι δεν θα υπάρχουν σ’ αυτό απαξιωτικές τοποθετήσεις και nicknames). Αν από την άλλη φοβάσαι ότι θα σου βγει τ’ όνομα, αν γίνεις “συνεργάτης” του αιρετικού και βέβηλου blog μου, ανάρτησε το στα εδώ σχόλια και κόπιασε να το συζητήσουμε (χωρίς χαρακτηρισμούς και προκαταλήψεις).

(Παρεμπιπτόντως το «Μακαρης» τι εστί τελικά; Μάκαρης, Μακάρης, Μακαρής (ή Μακαρίτης);

Υ.Γ.: Τα πιο πάνω σχόλια θα τα καταθέσω και στα δύο posts.

Anef_Oriwn
Τρίτη 4/11/2008 – 10:48 π.μ.

Anonymous said...

@ aney oriwn

Ενώ λοιπόν δεν απαντούσες τόσο καιρό γιατί "δεν πετάς πέτρες σε σκύλους που γαυγίζουν", όταν προκαλείσαι για δεύτερη φορά να απαντήσεις, μου αφιερώνεις δύο τεράστιες παραγράφους ψυχανάλυσης! Τόσο σε επηρέασε ένα ανώνυμο κείμενο, που στις 4 παραγράφους της απάντησής σου, οι δύο (οι μεγαλύτερες) είναι άσχετα και ανούσια σχόλια, και οι άλλες δύο είναι άκομψα σλάλομ για να αποφύγεις να απαντήσεις.

Λοιπόν, γιατί εγώ θέλω να επικεντρωθώ στην ουσία, ξεκαθαρίζω ότι το nickname που επέλεξα δεν έχει καμία σχέση με την απάντηση μου. Στο κάτω κάτω, τίνος δικηγόρος είσαι; Μήπως είσαι εσύ ο θιγόμενος και γι' αυτό ...θίχτηκες; Λοιπόν, όταν εσύ ξεκινήσεις να γράφεις με ονοματεπώνυμο και ποιός στ' αλήθεια είσαι, μετά να έρθεις να μας κάνεις μαθήματα. Τα περί "ελληναράδων" και "συνωμοσιολογίας" που τα βρήκες στην απάντηση μου; Βλέπεις φαντάσματα παιδί μου; Όποιος δηλαδή διαφωνεί με εσένα είναι ελληναράς και συνωμοσιολόγος; Μήπως τελικά είσαι εσύ συνωμοσιολόγος, και μάλιστα περίπτωση "ανίατη" και "μεταδοτική", αφού αντί να απαντάς με επιχειρήματα αφρίζεις και σαν Δον Κιχώτης κυνηγάς "ελληναράδες";

Στην ουσία λοιπόν Άνευ Ορίων: Σε όσα σε ρώτησα, μετά που σου έδωσα την δική μου ερμηνεία, απλώς απαντάς με τον κορυφαίο γκεμπελισμό: "κατά το δοκούν και επιλεκτική επίκληση αποσπασμάτων από κείμενα και άρθρα του (χωρίς μάλιστα να λαμβάνεται υπ’ όψη το κοινωνικοπολιτικό περιβάλλον μέσα στο οποίο διατυπώθηκαν) δεν αποδεικνύει τίποτα" !!!

Μα τι βολικό ρε παιδί μου, δεν νομίζεις; Οπότε, για να μην αντιγράψω και πάλι τις ερωτήσεις μου, και για να το κάνω πιο εύκολο για το αντιελληναράδικο μυαλό σου, θα σου ξαναθέσω τις πιο σημαντικές ερωτήσεις περιληπτικά:

1) Αν ο Ταλάτ "αναγκάσθηκε" να είναι στην ΤΜΤ (λόγω ...κοινωνικοπολιτικού περιβάλλοντως της εποχής), χωρίς να το θέλει, ΓΙΑΤΙ δεν ζητά ΣΥΓΓΝΩΜΗ σήμερα, ή έστω να πει τον ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ; Γιατί νιώθει περήφανος για την συμμετοχή του;

2) Ο Ντενκτάς ήταν ηγέτης της ΤΜΤ. Οι Μακάριος-Κυπριανού-Βασιλείου-Κληρίδης-Τάσσος, όταν συνομιλούσαν μαζί του, το ήξεραν αυτό, και όλος ο κόσμος το ήξερε, και ποτέ τα ε/κ κόμματα δεν είπαν κάτι το αντίθετο. Μπορείς να μας εξηγήσεις ΓΙΑΤΙ, αν ο Ταλάτ ήταν στην ΤΜΤ (με ή χωρίς στην θέληση του), δεν θέλουν να μας το λένε σήμερα;

3) Το απόσπασμα του Σενέρ Λεβέντ, βλέπω, το έκανες γαργάρα και πάλι.

4) Στο θέμα το Ναζίμ Χικμέτ, επαναλαμβάνω: Αν οι Τούρκοι Κύπριοι την εποχή της ΕΟΚΑ συνεργαζόντουσαν με τους Έλληνες Κύπριους, σε ένα κοινό αντιιμπεριαλιστικό μέτωπο, τι το κακό θα γινόταν για την πατρίδα μας;

ΔΡΟΥΣΙΩΤΙΟΣ ΜΑΚΑΡΗΣ

Anef_Oriwn said...

Για τον πιο πάνω σχολιογράφο,

Δυο λογάκια ακόμα, ως τελευταία απάντηση μου (δεν βλέπω το λόγο γιατί να συνεχίσουμε):

Όπως είπα (και στην προηγούμενη παρέμβαση μου), δεν είχα πρόθεση (και εξακολουθώ να μην έχω) να σχολιάσω ή να δώσω απαντήσεις σε οτιδήποτε επί της ουσίας (αν υπάρχει ουσία) των γραφομένων σου και σου εξήγησα τους λόγους (εξ άλλου δεν είμαι και δικηγόρος του Ταλάτ). Αδιάφορο μου είναι αν το πάρεις ότι «τα κάνω γαργάρα» (και μετά τα φτύνω), αν απαντώ «με κορυφαίο γκαιμπελισμό» ή αν κάνω άκομψα σλάλομ για να αποφύγω να απαντήσω» (και σε σκιέρ με αναγάγεις)!

Όταν εσύ αποβάλεις (ή έστω παραμερίσεις) τον απαξιωτισμό που σε διακρίνει, κόπιασε να κάνεις και σε μένα μαθήματα συμπεριφοράς.
Δικαίωμα σου να χρησιμοποιείς όποιο nickname γουστάρεις (δεν σου υπέβαλα να αποκαλύψεις το ονοματεπώνυμο σου - μην παραποιείς τα γραφόμενα μου με αυθαίρετα συμπεράσματα σου – και δεν νομίζω ότι το δικό μου nick θίγει τον οποιοδήποτε), αλλά και δικαίωμα δικό μου να μη θέλω να παίξω το παιχνίδι σου!

Τέλος μια κουβέντα και για τους «ελληναράδες»: Αν ξαναδιαβάσεις (πιο προσεκτικά) τις ψυχαναλυτικές παραγράφους της προηγούμενης παρέμβασης μου, θα προσέξεις ότι δεν απευθυνόμουν ειδικά σε σένα. Αλλά φαίνεται ότι “όποιος έχει μ(ο)ύγιαν μ(ο)υγιάζεται”!

Αυτά ...
Και ΚΑΛΑ ΚΟΝΝΙΑΚΙΑ!!!

Anef_Oriwn
Τετάρτη 5/11/2008 – 6:25 μ.μ.

Anonymous said...

@ aney oriwn

Συγγνώμη για την απαξιωτική μου συμπεριφορά. Τώρα που ξαναδιάβασα πιο ψύχραιμα αυτά που μου έγραψες, αντιλήφθηκα το λάθος μου.

Σου ξαναζητώ συγγνώμη, και σου ζητώ να συνεχίσουμε τον διάλογο σε κόσμια πλαίσια. Σε διαβεβαιώ ότι θα αποφύγω τους χαρακτηρισμούς και τις ύβρεις.

Οπότε θα σου θέσω κάποια ερωτήματα, που έχουν να κάνουν με το θέμα μας, βασισμένος στην απάντηση που έδωσες εσύ στους προηγούμενους.

Τα ερωτήματα μου είναι:

1) Αν ο Ταλάτ "αναγκάσθηκε" να είναι στην ΤΜΤ χωρίς να το θέλει, ΓΙΑΤΙ δεν ζητά ΣΥΓΓΝΩΜΗ σήμερα, ή έστω να πει τον ΑΝΑΓΚΑΣΑΝ; Γιατί νιώθει περήφανος για την συμμετοχή του;

2) Ο Ντενκτάς ήταν ηγέτης της ΤΜΤ. Οι Μακάριος-Κυπριανού-Βασιλείου-Κληρίδης-Τάσσος, όταν συνομιλούσαν μαζί του, το ήξεραν αυτό, και όλος ο κόσμος το ήξερε, και ποτέ τα ε/κ κόμματα δεν είπαν κάτι το αντίθετο. Θα ήθελα λοιπόν την άποψη σου: ΓΙΑΤΙ, αν ο Ταλάτ ήταν στην ΤΜΤ (με ή χωρίς στην θέληση του), δεν θέλουν να μας το λένε σήμερα;

3) Θα με ενδιέφερε να μάθω την άποψη σου για το απόσπασμα του Σενέρ Λεβέντ.

4) Και μια τελευταία ερώτηση, σχετικά με τον Ναζίμ Χικμέτ: Αν οι Τούρκοι Κύπριοι την εποχή της ΕΟΚΑ συνεργαζόντουσαν με τους Έλληνες Κύπριους, σε ένα κοινό αντιιμπεριαλιστικό μέτωπο, δεν θεωρείς πως αυτό θα ήταν καλό γιατί πατρίδα μας, δημιουργώντας μάλιστα θετικό προηγούμενο κοινών αγώνων Ε/κ και Τ/κ;

ΠΕΤΡΟΣ ΧΡ. (ΠΡΩΗΝ "ΔΡΟΥΣΙΩΤΙΟΣ ΜΑΚΑΡΗΣ")

Anonymous said...

@ aney oriwn

Να θεωρήσω ότι δεν μπορείς να απαντήσεις;

Ούτε λάσπη υπάρχει, ούτε ψευδολογίες, ούτε ύβρεις. Μόνο συμπεράσματα βασισμένα σε επιχειρήματα. Γιατί υπεκφεύγεις; Τι σε σταματά από το να απαντήσεις;

Προς τους φίλους της Κόκκινης Πιπεριάς, σας ενημερώνω ότι τα όσα κάνει ο Άνευ_Ορίων σε αυτό το ιστολόγιο (δηλαδή όταν στριμωχτεί ΔΕΝ απαντά), τα κάνει και αλλού.

Δείτε:

http://enaliakypros18.blogspot.com/2008/11/1948.html