Thursday, November 29, 2007

«I Will Be Waiting Till Dawn»

Η αλήθεια είναι ότι έχω μικρή (πολύ μικρή...) σχέση με την ηλεκτρονική μουσική. Κλασσικός ροκάς (με Mod-Ska-Jazz επιρροές…) άντε να έχω κανένα Mike Oldfield (τι κάνει αυτή η ψυχή;) και κανένα Bαγγέλη Παπαθανασίου. Την Τετάρτη το βράδυ πριν μπω για εκπομπή στον Sport FM 94,6 (κάθε Τετάρτη και Παρασκευή 12-2 το βράδυ...) έπεσε στα χέρια μου το cd του Yosebu. Στην αρχή πίστεψα ότι είναι κανένας τρελαμένος Γιαπωνέζος, αλλά τελικά διάβασα ότι είναι Ελληνας (που μάλιστα αφιερώνει το cd του στην γιαγιά του την Μαριάνθη. Με συγκίνησε γιατί και τη δική μου γιαγιά που μου έδινε χαρτζηλίκι και αγόραζα δίσκους την έλεγαν Mαριάνθη...). Το άλμπουμ του Yosebu λέγετε : «I Will Be Waiting Till Dawn» και σας λεω ότι πρόκειται για εξαιρετική δουλειά. Μου άνοιξε νέους μουσικούς δρόμους. Ψάχνοντας για τον Yosebu έπεσα πάνω σε μια κριτική από το blog http://founes.blogspot.com/. Διαβάστε τι γράφει: «Σε συνέχεια των ηχογραφήσεων που κράτησαν δύο ολόκληρα χρόνια ο Yosebu εγκαταλείπει για λίγο την ατμοσφαιρική deep house σκηνή και παρουσιάζει το νέο του album ‘I Will Be Waiting Till Down’. Στο νέο του project o Yosebu χρησιμοποιεί τους πλέον κατάλληλους χώρους και τεχνικές ακουστικής για να δεσμευθεί ο τόσο ζεστός ήχος του σε ένα cd. Τα αποτελέσματα δημιουργούν ηχητικά συναισθήματα που δεν έχουμε νιώσει ποτέ μέχρι τώρα. Cinematic downtempo ηλεκτρονικές μελωδίες που κινούνται γρήγορα σαν φωτιά από νότες. Ομορφες, εκκεντρικές, ερωτικές συνθέσεις από τον Yosebu που καταφέρνει να απεικονίσει τεχνικά την μουσικη που έχει στο μυαλό του αποφεύγοντας οτιδήποτε το τυποποιημένο υπάρχει σε αυτό το υφος. Ένας άψογος συνδυασμός από κιθάρες, samples και φωνές στο σημείο ακριβώς που τα ηλεκτρονικά στοιχεία συναντούν την ορχηστική μουσική και την παρασύρουν σε ένα άλλο επίπεδο. Αναμφισβητητα το σαουντρακ του χειμωνα».
Πραγματικά αξίζει να ακούσετε το cd του Yosebu...

No comments: