Thursday, March 28, 2013

Η απάντηση του Βασίλη Βενιζέλου στις ανακρίβειες του Νίκου Νικολόπουλου

Βασίλης Βενιζέλος
Είναι η πρώτη φορά στην δημοσιογραφική μου πορεία που ανακατωμένες ανακρίβειες, διατυπωμένες από τον προερχόμενο από τη Ν.Δ. ανεξάρτητο βουλευτή, τον Νίκο Νικολόπουλο, στον τηλεοπτικό σταθμό του Σπύρου Καρατζαφέρη, στις 27 Μαρτίου 2013, με υποχρεώνουν να ξεκαθαρίσω ορισμένα ζητήματα που με αφορούν προσωπικά και να έρθω σε επικοινωνία με τον δικηγόρο μου, προκειμένου να προχωρήσω στη διεκδίκηση των νομίμων δικαιωμάτων μου.

Ο κ. Νικολόπουλος υπονόησε τεχνηέντως και κακόβουλα ότι λαμβάνω 7.000 ευρώ το μήνα για να κάνω μαθήματα σε αστυνομικούς, καθώς και ότι εγώ, ως υπάλληλος του ΟΚΑΝΑ, έγραψα εναντίον του πριν λίγες ημέρες στην Αυγή. Αιδώς!

Η αλήθεια είναι η εξής: Υπέβαλα όλα τα νόμιμα δικαιολογητικά μου στην αρμόδια υπηρεσία του ΟΚΑΝΑ για 4 προκηρύξεις διαγωνισμών για θέσεις επικοινωνιολόγου. Μέσα από όλες τις νόμιμες διαδικασίες κατάφερα να είμαι ένας από τους 3 υποψηφίους οι οποίοι έγιναν δεκτοί από το Δ.Σ. του ΟΚΑΝΑ. Έγινα δεκτός για θέση εξωτερικού συνεργάτη με τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών και συνολική αμοιβή (μικτή) ύψους 7.000 ευρώ (περιλαμβανομένων ΦΠΑ 23% και παρακράτησης φόρου 20%) έως το τέλος του έργου, δηλαδή έως το τέλος του 2014. Η εργασία την οποία μου αναθέτει ο ΟΚΑΝΑ είναι η παραγωγή ενημερωτικού υλικού για τις εξαρτήσεις, το οποίο θα μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν πολλές δημόσιες υπηρεσίες, μεταξύ των οποίων και η αστυνομία, καθώς και η σύνταξη δελτίων τύπου και η οργάνωση συνεντεύξεων τύπου στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.

Όσο για την υποτιθέμενη επίθεσή μου στον Νίκο Νικολόπουλο μέσα από ρεπορτάζ μου στην Αυγή, ο κ. βουλευτής γνωρίζει ελληνικά και ξέρει πολύ καλά ότι πρόκειται για επίθεση του προέδρου του συλλόγου των εργαζομένων του ΟΚΑΝΑ Γιάννη Κακλαμάνη, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συνέντευξης τύπου του συλλόγου, την οποία παρουσιάζει το ρεπορτάζ μου, το οποίο κακοποίησε σκοπίμως και συκοφαντικά ο Νίκος Νικολόπουλος.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ 

No comments: