Wednesday, June 18, 2008

Γκαγκάτση ψυχραιμία...

Καταλαβαίνω ότι ο Γκαγκάτσης δεν περνά και τις καλύτερες μέρες, μετά το ναυάγιο της παρέας του Ρεχάγκελ που αποκαλείται "εθνική ομάδα". Ομως όταν κάποιος αρχίζει να χάνει τη ψυχραιμία του το πράγμα "χοντραίνει". Λοιπόν ο Γκαγκάτσης επιτέθηκε με οχετό ύβρεων (αυτή είναι η... κουλτούρα του) και στη συνέχεια έπιασε από το λαιμό τον δημοσιογράφο του "Φιλάθλου" Ντίνο Κούλη. Το περιστατικό συνέβη στο ξενοδοχείο όπου διαμένουν τα στελέχη της ΕΠΟ.

Ο Ντ. Κούλης έκανε καταγγελία στον ΠΣΑΤ, στην οποία επεσήμανε: "Αξιότιμα μέλη του ΔΣ, Με το παρόν σημείωμα θα ήθελα να σας καταγγείλω την επίθεση που δέχθηκα από τον πρόεδρο της ΕΠΟ Βασίλη Γκαγκάτση στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, όπου βρίσκομαι προκειμένου να καλύψω το Euro 2008 και την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Ελλάδας, ως απεσταλμένος της εφημερίδας ΦΙΛΑΘΛΟΣ και διαπιστευμένος για την παρούσα διοργάνωση. Το περιστατικό έλαβε χώρα την Τρίτη 17 Ιουνίου 2008, όταν στο πλαίσιο της εκτέλεσης των δημοσιογραφικών μου καθηκόντων, είχαν μεταβεί γύρω στις 2.30 μ.μ. στο ξενοδοχείο {Σέρατον}, το οποίο περιλαμβάνεται μεταξύ των διαπιστευμένων της ΟΥΕΦΑ, όπου διαμένουν οι επίσημοι προσκεκλημένοι της ΕΠΟ.

Ο κ. Γκαγκάτσης βρισκόταν στο λόμπι του ξενοδοχείου με τη σύζυγό του, τον γενικό γραμματέα της ΕΠΟ Γιάννη Οικονομίδη και τον εκπρόσωπο επαγγελματικού ποδοσφαίρου Α’ και Β’ εθνικής Στέλιο Σφακιανάκη. Επειδή διατηρώ φιλία με τον τελευταίο και καλές σχέσεις με τον κ. Οικονομίδη, προσπάθησα να ανοίξω κουβέντα μαζί τους για θέματα που αφορούν την εθνική ομάδα. Ο Γκαγκάτσης μου ζήτησε να φύγω γιατί, όπως είπε, είχαν μία προσωπική συζήτηση, κάτι που εγώ σεβάστηκα και έκανα. Αργότερα, όταν είδα πως στο τραπέζι έμεινε ο κ. Γκαγκάτσης μόνος με τον κ. Οικονομίδη, τους ζήτησα να κάτσω μαζί τους. Ο γενικός γραμματέας της ΕΠΟ μου είπε αμέσως {ναι}, ενώ φάνηκε να συμφωνεί και ο κ. Γκαγκάτσης, ο οποίος εκνευρίστηκε όταν άρχισα να ρωτάω πράγματα για την εθνική ομάδα και τις ανάγκες του ρεπορτάζ, λέγοντάς μου σε έντονο ύφος: {Αν ήρθες εδώ να βγάλεις είδηση, να φύγεις γρήγορα.}! Προφανώς τον είχε ενοχλήσει η κριτική που ασκώ ως δημοσιογράφος στην ομοσπονδία ποδοσφαίρου και αφού του ζήτησα να κάνουμε διάλογο, εκείνος εκνευρίστηκε και άρχισε να με βρίζει χυδαία λέγοντάς μου {άει γαμ…, φύγε από δω, χαζέ, τίποτα, παλιομαλ…κα}.

Από την πλευρά μου προσπάθησα να κρατήσω την ψυχραιμία μου και το έκανα, του είπα να ηρεμήσει και να μου πει με πιο ευγενικό τρόπο να αποχωρήσω από το ξενοδοχείο. Ο πρόεδρος της ΕΠΟ έγινε ακόμα πιο έξαλλος, παρά τις προσπάθειες του Οικονομίδη να τον ηρεμήσει, ήρθε απειλητικά προς το μέρος μου και έκανε να με χτυπήσει με το χέρι του χωρίς αρχικά να το κάνει. Οι βρισιές του συνεχίστηκαν και αφού κατάλαβα ότι δεν πρόκειται να ηρεμήσει σηκώθηκα σιγά-σιγά, χωρίς να έχω απαντήσει σε καμία στις ύβρεις του και την ώρα που κατευθυνόμουν προς την έξοδο έτρεξε και χειροδίκησε εναντίον μου, μετά από ένα ανελέητο σφυροκόπημα εμετικών ύβρεων προς το πρόσωπό μου και με έπιασε από το λαιμό δύο φορές με όλη του την δύναμη σε ένα σημείο που μου έκοψε την αναπνοή αφήνοντάς με ανήμπορο να κάνω το οτιδήποτε.

Αγαπητοί συνάδελφοι, με το παρόν σημείωμα και αφού σας περιέραψα τα πραγματικά περιστατικά, θα ήθελα να σας ζητήσω να προβείτε σε όλες τις κατά τη γνώμη σας ενδεδειγμένες ενέργειες. Θα ήθελα ακόμη να σας προτείνω, εάν το κρίνεται σκόπιμο και ενδεδειγμένο, να προσχωρήσετε σε καταγγελία στην ΟΥΕΦΑ και σε όποια άλλη αρχή νομίζετε πως πρέπει, καθώς και σε όλες τις νομικές ενέργειες, κάτι που και εγώ θα πράξω από τη δική μου πλευρά. Επίσης, είναι πιθανό, αποδεικτικό στοιχείο των όσων σας περιγράφω να έχει καταγραφεί από τις κάμερες ασφαλείας του ξενοδοχείου. Γι’ αυτό θα ήθελα να εξετάσετε το ενδεχόμενο να αναζητηθούν οι κασέτες. Θα ήθελα να σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Με τιμή Ντίνος Κούλης"


Σχόλιο "Πιπεριάς": Για όσους ξεχνούν ο Γκαγκάτσης ήταν το δεξί του Θωμά Μητρόπουλου.

No comments: